Skip to main content

Servicesprog og gæstemodtagelse - alle sprog

- Ønsker du at kunne betjene din virksomheds udenlandske kunder med sikkert sprog?


Målgruppe:
Sekretærer og receptionister, der ønsker en større sikkerhed i betjening af udenlandske kunder enten over telefonen eller i forbindelse med besøg og gæstemodtagelse.


Kursusmål:
At kunne betjene udenlandske kunder pr. telefon og i forbindelse med besøg..

Der udarbejdes konkrete mål for undervisningen inden kursusstart.


Indhold:
Træningen vil bl.a. indeholde:

  • Samtaletræning med udgangspunkt i deltagernes dagligdag og konkrete problemstillinger
  • Dialoger ud fra deltagernes arbejdssituation
  • Telefonsprog
  • Besøgssituationer – gæster fra udlandet
  • Ideer til korte samtaler
  • Small talk
  • Høflighedsfraser
  • Ordforrådstræning
  • Anvendelse af talsystemet
  • Deltagernes behov og arbejdsområde
  • Virksomhedens forretningsområder
  • Teori
  • Øvelser

Træning:
2 dage = 20 lektioner, fra kl. 9.00 – 16.30

2-12 deltagere

Tilmeld infomail