- Ønsker du at kunne betjene din virksomheds udenlandske kunder med sikkert sprog?
Målgruppe:
Sekretærer og receptionister, der ønsker en større sikkerhed i betjening af udenlandske kunder enten over telefonen eller i forbindelse med besøg og gæstemodtagelse.
Kursusmål:
At kunne betjene udenlandske kunder pr. telefon og i forbindelse med besøg..
Der udarbejdes konkrete mål for undervisningen inden kursusstart.
Indhold:
Træningen vil bl.a. indeholde:
- Samtaletræning med udgangspunkt i deltagernes dagligdag og konkrete problemstillinger
- Dialoger ud fra deltagernes arbejdssituation
- Telefonsprog
- Besøgssituationer – gæster fra udlandet
- Ideer til korte samtaler
- Small talk
- Høflighedsfraser
- Ordforrådstræning
- Anvendelse af talsystemet
- Deltagernes behov og arbejdsområde
- Virksomhedens forretningsområder
- Teori
- Øvelser
Træning:
2 dage = 20 lektioner, fra kl. 9.00 – 16.30
2-12 deltagere